Sidor

onsdag 14 juli 2010

lite nytt, lite gammalt

god kväll bloggen!
har hänt lite nytt sen jag bloggade sist, ganska stora saker.
jag blev antagen till socionomutbildningen i göteborg och jag tjöt.
kändes så skönt, men samtidigt så stressigt.
jag ska flytta till en helt ny stad och har ingenstans att bo, haft sådan otur!
ni anar nog inte hur aktivt jag letar!
ställer klockan tidigt på morgonen för att söka bostad.
går in på blocket och mailar alla lägenheter jag hittar,
söker allt ledigt på alla bostadssidor.
men konkurrensen är något otrolig,
mailar man en kvart efter en annons lagts upp är det för sent!
jag hoppas verkligen det löser sig.

men men; har hänt lite annat med. träffade frida igår, från min gamla klass, vi fikade i fem timmar! hade verkligen massor att prata om, otroligt kul! mötte sedan upp sofie på stan för en midnattsmacka på steves. hon ska till göteborg hela helgen, klart man måste ses innan då!
idag har jag hämtat ut paket med nya kläder och skor från nelly, jättesnygga saker!
förut förstod jag inte hur man kunde älska skor, men nu..


















så sjuuuukt grymma! blir 1.85 i dessa, helt otroligt.
jag är fan längre än mitt kylskåp och skafferiet över det.
på något omänskligt sätt är de otroligt mjuka och sköna, vad fan?

3 kommentarer:

  1. De är verkligen skitsnygga, men gu vilken klack!

    SvaraRadera
  2. haha jag veeet! lika stora som mitt huvud typ..

    SvaraRadera
  3. de är så grymt jävla snygga! :D

    SvaraRadera