Sidor

måndag 12 juli 2010

jaaaaaaaaaaaaaaa


















åh, det finns nog en gud trots allt!
jag har fått mitt internet tillbaka efter tio långa dagar!
inte för man behöver sitta så mycket vid datorn, är ju aldrig hemma..
men ändå, det man inte kan få vill man ju ha, ni vet.
har hänt massor sen sist känns det som!
har hunnit flytta, trivs rätt okej. är ensam med mamma i en vecka, spyr på det.
annars är det rätt okej, just med lägenheten och så!
har även firat min bästa vän älis som fyllt 19, var så himla roligt!
vi skrattade, sjöng, dansade, lagade mat, krogade, drack cosmos, klackade hem,
var klart en av mina favoritnätter! hoppas på fler sådana snart snart snart.
både jag och älen är lediga på fredag så hoppas på utgång då!
har mest jobbat de här dagarna, åtta dygn i sträck och jag var helt slut.
nu har jag varit ledig lördag-måndag, otroligt skönt!
varit i varamon med sofie och badat och idag hängde jag med unni!
kom just hem från en jättehärlig kväll!
ska ladda ner lite film och bara mysa, imorgon blir det körlektion och sofie.
ha det fint allihopa, nu när jag får börja blogga igen!

1 kommentar: