Sidor

fredag 30 juli 2010

tyck till, nu!

alla som känner mig väl vet att jag avskyr folk utan åsikter.
kanske låter hårt: bara för att jag vet vad jag står för
behöver jag väl inte se ner på de som inte vet vad de står för?
men jag tål bara inte sådana människor.

saken med detta inlägg är egentligen att:
jag avskyr att sverige låtsas vara ett så perfekt land.
visste ni till exempel att alla transsexuella i sverige
som könsopererar sig tvångssteriliseras?
men jag hade verkligen inte en aning om detta, helt sjukt?
blir så himla förbannad;
hur kan man ta ifrån en människa den friheten?
vad har ni för åsikter? langa på, annars blir jag sur ju...



6 kommentarer:

  1. jag hörde det på radion. helt jävla stört! tänk om man känner att man är född i fel kropp och vill fixa detta och så kommer den svenska staten och säger att du inte kan fortplanta dig av just denna anledning. innan detta togs upp i nyheterna hade jag ingen jävla aning om att det var såhär. fy fan.

    SvaraRadera
  2. eller hur? helt sjukt.
    var nån som argumenterade med att "ingen vill väl ha skäggiga damen till morsa, då kommer ju barnen bli mobbade"
    jävla idiot.

    SvaraRadera
  3. var finns logiken? hur kan man tillåta tvångsterilisering bara för att individer bytt kön rent medicinskt? Kan det i grund och botten vara så illa att folk tror att det är en psykisk sjukdom som sitter i generna? nej, så dumma kan väl inte svenskar vara? Eller någon vara?
    kan de ha så hemska åsikter kan jag det också. tvångsterilisera alla idioter som anser att det är rätt att sterilisera folk som genomgår könsbyte! Varför? Jo, tänk om deras åsikter sitter i generna.


    SHIT, SJUKT. när ska folk acceptera varandras olikheter?

    SvaraRadera
  4. tack, äntligen ett härligt argument! haha det är så jävla sjukt att det inte finns. trodde sånt här tillhörde dåtiden på något sätt..

    SvaraRadera
  5. jag har en åsikt om dig men den vill du nog inte höra...

    SvaraRadera