Sidor

torsdag 1 juli 2010

bloggar i ett hav av kartonger

hallå hallå!
usch, sitter i mitt rum och känner mig riktigt borta.
det är fullt av kartonger och skit överallt, får panik.
har dock vägrat att packa ner garderoben!
vi ska flytta lite kartonger idag, men först på lördag flyttas möblerna.
så jag antar att jag kommer få sova här några nätter till..
i alla fall; igår jobbade jag, sen gick jag och sofie på stan!
vi köpte lite presenter till älan som fyller år i helgen, haha.
lite skämtsamma småsaker, jag tror hon blir glad!
idag sitter jag i min säng och äter lite vattenmelon.
skickade upp anna till grannen för att få lite egentid, hehe.
har även beställt ett par vita converse till hösten!
leverans först i september,
men med 50% rabatt på ellos så är det lätt värt att vänta.
rätt skönt att få betala då med, och så kommer nya skor hem lagom till skolan!
sprillans nya converse för 350 kr? man är korkad om man inte slår till då.
nu ska jag vila och plugga lite inför min körlektion i eftermiddag;
självständig stadskörning. haha vi får väl se hur det går..
vad ska ni göra idag förresten? puss!

1 kommentar: