Sidor

lördag 26 juni 2010

biverkning av att jobba:


man blir trött som ett as.
började tre igår och kom nyss hem från jobbet.
vaknade flera gånger i natt av ett billarm som tjöt,
sedan såg jag en polisbil utanför fönstret.
visade sig att man skulle bogsera bort bilen och att sånt tar tid.
har alltid undrat hur man gör sånt, så nyfiken som jag är
stod jag i jourrummets fönster från 04.00-04.30 och glodde.
var rätt spännande! men nu är jag grymt trött.
skulle ägna dagen åt att flyttpacka (flyttar på torsdag, har inte börjat..)
men alla kartonger är slut! och alla affärer stängda..
så nu kommer sofie hit, hon har också jobbat ett långt pass!
så vi ska väl bara fnissa, beställa mat, sova och dö.

2 kommentarer:

  1. Det där sisita lät kul ;)

    SvaraRadera
  2. haha det var rätt kul! men höll på att somna så nu åkte jag heeeem :)

    SvaraRadera