Sidor

fredag 25 juni 2010

glad midsommar! eller?


god eftermiddag!
har haft en riktigt härlig dag!
gick upp vid halv nio för att duscha, somnade om en stund.
sedan drack jag te och läste i min bok (när ingen annan ser, grymt bra!)
bestämde mig för att ta en promenad ner till stan,
men allt var ju (självklart) stängt, haha.
utom skivlagret ja! köpte lite kent, lite lady gaga. mm-m.
åt en taco som midsommarmat, bytte om till sommarkläder.
nu har jag fyllt på ipoden med nytt: robyn, oscar linnros och kent.
ska snart packa väskan och förbereda mig för ett långt arbetspass,
men först ska jag läsa ut min bok och ta en till promenad!
ha en härlig midsommar, det ska jag försöka med!

2 kommentarer:

  1. Mys-musik verkligen! :* Och söt Carro! Och hoppas att du haft en fin midsommar! PUSS

    SvaraRadera
  2. alltså förbannat bra kent-skiva, som vanligt! det blev en härlig midsommar, fick riktig midsommarmat på jobbet sen :D aw, tack chäss! puss :D

    SvaraRadera