Sidor

torsdag 27 maj 2010

shoppingdag !















hej bloggen!
idag trillade lönen in på kontot och gissa vem som blev glad?!
åkte till skolan och fick ett mvg i etik & livsfrågor, härligt och oväntat!
fixar jag historian och projektarbete nu har jag uppnått mitt mål med trean!
gick till en snygg tandläkare, fick fina saker av honom med, hehe..
mötte upp älan för en lunch på cioccolata som vanligt!
träffade lite fina vänner och shoppade tills kroppen och kontot sa ifrån.
åkte hem och åt lite med sofie, bjöd henne på en pizza! :)
efter en timmes vila bar det av till stan igen, mer shopping!
köpte bland annat den blommiga kavajen jag bloggat om,
visst är den fin?! tror verkligen jag kommer använda den mycket i sommar!

4 kommentarer:

  1. Den är jättefin, verkligen!!

    SvaraRadera
  2. ja, jag är supernöjd med den!! riktigt somrig och skön! :)

    SvaraRadera
  3. riktigt tjusig! den ska du vara nöjd med : )

    SvaraRadera
  4. tack! lite vip-rea på den med ;) haha
    jomen det är jag absolut! :) riktigt sommarplagg!

    SvaraRadera