Sidor

onsdag 26 maj 2010

underbara dag!















kom just hem från den exklusiva smygpremiären av sex & the city!
herregud vad fint biografen hade ordnat allting;
smörgåsbord, champagneglas med cider, röda mattan och ja..!
inne i salongen fick vi en jättebra goodiebag;
body butter och läppglans från the body shop,
modetidning, specialdesignad coca cola,
presentkort 200:- på SAND, parfymprov från DKNY!

blev jätteglad, var helt klart över min förväntan.
kände mig dock asful när alla kom i päls och klackar haha..
men men, min syster blev överlycklig och filmen var suverän!

3 kommentarer:

  1. va kul!! Längtar tills jag får se filmen <3
    En riktigt bra present till din syster!!!!!

    SvaraRadera
  2. hej! flyttar efter sommaren (studentflytt) så rensar hela garderoben ! kolla in på bloggens startsida o på arkivet från februari-maj :)

    SvaraRadera
  3. ja, hon blev så glad så det var verkligen värt pengarna! mer exklusiva smygpremiärer till mig!! :D

    SvaraRadera