Sidor

torsdag 27 maj 2010

shoppingfynd!































lite saker som jag köpte/fick idag!
på kvällen åkte jag till espresso house och köpte en latte,
sen mötte jag älan för att gå på VIP-kvällen på vila.
lite av det på bilden fick jag i min goodiebag, som var riktigt bra!
(bland annat den fina ringen)

köpte även ett halsband till studenten, massor fina örhängen
(bland annat de svarta hjärtformade på bilden under!)
och tre par skor som jag är riktigt nöjd med:
två par klackar och ett par nya svarta gladiator till studenten :)
höll också min budget på 2000 - bra va?!
idag blir det inget dagens must have; har köpt allt jag vill ha för idag!

3 kommentarer:

  1. Vi hittade riktigt många fina saker idag! Haha en budget på 2000kr är ganska mycket men jag är stolt över dig Bosä att du lyckades :D

    SvaraRadera
  2. hahaha men man blir så van på att leva "lyxigt" när man får massa pengar till nöjen :s jag klarade mig precis på gränsen! ;) har faktiskt dragit ner lite, nu böööörjar jag bli nöjd med min garderob! BRA VA? :D

    SvaraRadera
  3. ja, det tycker jag definitivt du ska vara! Det finns väldigt mycket fint i den! :)

    SvaraRadera