Sidor

onsdag 16 december 2009

det bästa med att vara riktigt sjuk är att jag känner mig så förbannat nere så att inte ens min stress och ångest orkar ta sig upp till ytan. och att man kan se helt förstörd och miserabel ut, utan att någon undrar varför.

den tidigare ångesten om huruvida allt kanske faktiskt går åt helvete i göteborg i sommar, har lagt sig helt. eftersom jag faktiskt fått skriva ett hemskrivning om socionomyrket i etiken har jag tvingats fördjupa mig lite i det hela. och jag fick nyss reda på att just göteborgs socionomutbildning rankats som den bästa i hela landet, heh (ja, det luktar lite nörd). men det gjorde mig faktiskt riktigt lycklig - att jag aldrig mer behöver tänka på det. nej fan, nu ska jag fortsätta snora ner hela mitt rum, skriva klart hemskrivningen, se på juno och bli riktigt frisk. just nu längtar jag mest efter en mindre rinnande näsa, lite lakritsshotar med tjejerna och en nattlig kebabtallrik <3
tre dagar till myndighetsdagen och den årliga födelsedagssjukan har gett sig till känna. men den är kapish på lördag, lovar!

1 kommentar:

  1. caroline, du kommer att klara det där. jag vet att du kan. :*

    imorgon <3

    SvaraRadera