Sidor

fredag 18 december 2009

det snurrar i min skalle!















peppar verkligen sönder skallen,
fyller äntligen myndig imorgon, och ser fram emot att få träffa mina tjejer sjukt mycket! är riktigt nyfiken på vad de har kokat ihop..
nu är fredagsmyset för ikväll över, och snart mitt liv som sjutton också. i helhet kan jag garanterat säga att det varit mitt bästa år hittills, även om det som välkänt medfört en del besvikelse att vara yngst i gänget.
men nu är väntan äntligen över, helt stört.
helt otroligt att jag som arton kommer ta studenten, flytta till en helt ny stad, börja universitetet, skiljas från alla fina tjejer. förutom bosä då, haha. men jag tror det blir a-a-awesome!
nu blir det film, gos, vila och massa egentid! ADIOS.

1 kommentar:

  1. åååååh jag peppar sönder! har längtat så mycket efter din arton års-dag!

    SvaraRadera