Sidor

tisdag 19 juni 2012

BITTER, ICKE-NÖJD, SJUK OSV


































Hej friskekorvar! För jag antar att ni fortfarande är friska, lyckliga, fräscha och fångar dagen? Kanske jobbar ni, myser med pojkvännen, fikar med kompisar på stan eller... ja inte fan vet jag. Jag tar ett avbrott från DH för att se på tv och blogga lite med hjälp av en random bild jag tog för några veckor sen när jag försökte se söt ut... 

Är fortfarande hemma sjuk med andra ord. Har idag: kissat, sett fem avsnit DH, sett på tv, gjort pannkakor, öppnat balkongdörren för första gången på tre dagar... Funderar på att duscha eller diska senare idag/i veckan. Hatar att vara sjuk för man orkar inget kul plus att man blir lite tjockare. Synd att jag inte är magsjuk... SKOJA. RELAX ni kaloriräknehatare :) Nu ska jag äta soppa och invänta "Mitt märkliga missbruk" som börjar om nån timme. Och JA - det är höjdpunkten på denna dag. Fortsätt lev nu, njutekorvar! Tänk inte på mig.

2 kommentarer:

  1. haha carro, jag tycker att du är fenomenal på att uttrycka uttryck/känslor i bilder alltså! jag har testat, det är fan svårt...

    SvaraRadera
  2. nämen va! vilken rolig kommentar :D gulligt! sett för mycket på top model och lärt mig att knepet är att alltid tänka på något, för att det syns i ögonen...haha!

    SvaraRadera