Sidor

måndag 21 maj 2012

NJUUUUTER






















Alltså jag vet att det säkert finns pruttkukar som bloggar bättre än mig - meeeeeen... när jag inte bloggar är det för att jag är så upptagen med annat gött som livet erbjuder! Klockan 00:00 inatt tog jag sommarlov. Nästan två veckor i förväg och det känns som ett mirakel! Har sagt till min spegelbild idag hur grym jag är och så har jag belönat mig själv med tårta & kaffe på jobbet i solen. Kändes som bra planering att ta sommarlov på årets varmaste dag!

Imorgon blir det lov på riktigt; ska nämligen på klassfest med övernattning på Orust. Bullkalas, brännboll, vin, grillning, skratt och bastu/bad i havet står på schemat. Fast jag ska inte bada utan njuta på land. För jag har mens, som jag för övrigt haft hela denna månad - sjukt okorvigt?! Men jag njuter ändå. Imorgon ska jag vakna med solen i ögonen. Ta en joggingtur innan vi åker. Äta ordentlig frukost. Baka scones, koka kaffe på spisen och plocka blommor... Nej men ni fattar - jag njuter. 

Kärlekskorvar. Sommarkorvar. Göttekorvar. Njutekorvar - all löve till er!

2 kommentarer:

  1. Grymt jobbar carro! Nu får du njuta hela sommaren! Men inget tenta-snack imorn tack:)

    SvaraRadera
  2. Tack! Njuuuter för fullt! Och tro mig - ordet tenta kommer inte vidröra mina läppar förrän nästa år (!!!!!) då det är dags igen! PUSS

    SvaraRadera