Sidor

onsdag 16 maj 2012

DETTA HAR HÄNT



Alltså - sorry för tjating men den här låten är så jävla bra. Skojar inte för i så fall är det ju fan inte roligt, erkänn? 

Inte hade jag kunnat tro att samma band som skrällde ut någon häftig, ny svensk dansmusik i mina öron på något P3 Nykomling-program våren 2010 kunde bli så bra. Gud vad väl jag minns det. Hade träffat min psykolog för sista gången någonsin, hade blivit för gammal för att få se na igen. Fick hennes telefonnummer, som ingen annan "klient" fått, och lovade att höra av mig om mina dåtida drömmar blev sanna. Om jag kom in på Socionomutbildningen och flyttade till Göteborg vill säga. Åh hon var så fin. Sådär psykologig med snäll ögon, ljust hår och lång kofta. Frågade alltid för att hon älskade mig högt, inte för att hon fick hundra miljoner i timlön. Typ. Fast nu kommer jag inte ihåg vad hon heter och jag ringde aldrig...

Skulle tipsa om en bra låt och det ledde in på ett spår där ni säkert tror jag led/lider av psykisk störning och hade ett konstigt förhållande med min gamla psykolog. Jaja tro det då. Kvällskorv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar