Sidor

måndag 2 april 2012

INLÄGG 1030




















Tråkig jävla dag. Har ätit som en häst efter ett hårt träningspass idag och har svullnat upp som ett klotmongo. Ser ut som att jag är i sjätte månaden och kläderna bara spänner för tillfället. Men det lugnar nog ner sig, no worries!

Bra sak med idag:
Nådde ett mål med min träning som jag strävat efter länge - så jääävla skön känsla. Gratulerar mig själv med en stor klapp på axeln och firar detta med er genom en halvsur cambild.

Tråkig sak med idag:
Pluggar för en gångs skull. Sitter med gulpennan och markerar tråkig skit i ett häfte om etik och socialtjänst. Men när det är över ska jag lägga mig under täcket och äta piggelin. Känner att jag börjar bli lite sjuk och detta måste förebyggas på ALLA tänkbara sätt. Så har ni profylax-tips: bring em' on!

2 kommentarer:

  1. Grattis till målet och snygg bild ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt carro :D fina glajor!
    inte lika härligt med tråkigt plugg hehe...

    SvaraRadera