Sidor

söndag 8 april 2012

ATT MÖTA SINA SVAGHETER

Hej alla fina ni. Jag vet att jag varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg men har haft en tuff vecka som krävt mycket tid av mig. Grejen är den att vi har övat på att hålla samtal med "klienter" nu i skolan hela veckan och jag suger verkligen på det. Skojar inte. S-U-G-E-R. Det är så himla mycket svårare än jag trodde.

Jag har alltid hatat att pröva nya saker. Jag gillar verkligen inte att göra saker jag är dålig på helt enkelt, det får mig att må så himla dåligt. Men nu måste jag göra det. När folk ser på. När vår lärare ser på. Och nästa vecka ska vi filma allting. Det här lilla fåniga tar upp all min tankekraft just nu och det stressar verkligen ihjäl mig. Jag kan inte sova, inte plugga. Det här är verkligen så jävla töntigt att få ångest över, jag behöver nog några dagar till på mig att inse det.

Åh vad skönt det var att erkänna här: Jag är jävligt dålig på någonting, men det kanske inte gör så mycket? Finns ju saker som ni säkerligen också suger på? Jo men det gör det ju givetvis. Min socionom-framtid är inte över. Puuuh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar