Sidor

fredag 30 mars 2012

BALKONGFRUKOST













































Startar min lediga dag på balkongen med sol och härlig frukost! (Eller okej, den startade ännu en gång med att min granne borrade halv nio på morgonen OCH slipade något! Han gör Alltid det när jag har sovmorgon - och hur i helvete kan man hitta så mycket saker som behöver borras?! VA. VA!!). Nämen gud vilken härlig dag känner jag! Ska åka in till stan och träffa Malin snart och sen ikväll ska vi möta upp två vänner på Tranquilo för att dricka vin. Åh! Efter dess ska jag möta upp min lillasyster Madde som igår kväll bestämde sig för att spendera helgen här med mig. Så himla bra?! Hon har bara hängt här en gång innan så har maaaassor av Göteborg att visa henne nu.

För övrigt förstår jag att det är fett tråkigt att läsa min blogg nu när jag är glad hela tiden. Ni vill ju ha Bitterfittan Caroline som gnäller och tycker om allt. Och jag inser det. Hon kommer tillbaka.

2 kommentarer:

  1. världens bästa lintu4 april 2012 kl. 00:28

    för att lösa problemet med sovmorgonssstörningar föreslår jag en liten lapp varje vecka där det står vilken dag du har sovmorgon, och ber snällt om att få lite ro. tillägg gärna att han får mer en gärna ge järnet alla andra dagar än just den, så kanske han blir glad! sköter han sig kan du ju alltid bjuda på en bit choklad :D

    SvaraRadera