Sidor

onsdag 15 februari 2012




















Zzzzzzz nu börjar tentaveckan! Sitter i skolan och försöker se ut som en vanlig tjej som gillar att plugga fniss... Nu skriver jag jättefort så nu tror säkert alla jag har fått en snilleblixt och reflekterar över min kommande yrkesroll i min felfria tentamen. Eller något.

Har än så länge suttit här en timme och bläddrat i böcker och bestämt mig för att allt som står där var rätt tråkigt. Har istället skrivit en halv sida analys - läser man mellan raderna har jag egentligen bara skrivit hur svår och dålig frågan jag försöker besvara är :) Men det blir bra och det är huvudsaken! Fantastiskt gott äpple för övrigt.

3 kommentarer:

  1. Vet inte om du märkte det men du har ett stort äpple i munnen!!!!! :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg det, därför jag blev så rädd och arg!! :S

      Radera
  2. Carro gillar att ha stora saker i munnen ;)

    SvaraRadera