Sidor

tisdag 14 februari 2012





































Har haft en helt okej dag! Inleddes med att jag nästan blev kissad på av en alkoholist på spårvagnshållplatsen. Kändes på tok för tidigt för att få en snopp upptryck i ansiktet liksom. Mådde lite illa. Hade pisstråkigt seminarium efter det och var lite dryg mot handledaren tror jag. Eller nä, jag trodde på mig själv. Kan bli jättearg när någon ska argumentera emot något man har personlig livserfarenhet av bara för att det står i någon bajsbok.

Men väl hemma har jag lagat lite middag: råris med soja, räkor, wok och aioli. Samt efterrätt: Kesokaka med blåbär! Kan lägga upp recept på det om någon vill? Gott var det i alla fall! Har givetvis ätit lite choklad också - gillar högtider som ursäkt för att få äta feta saker haha. Asbra grej. Löve på er lövely!

2 kommentarer:

  1. fräscht med alkissnopp!
    Håller med dig där om när någon säger emot en om man själv har upplevt det! Tycker det är hyfsat ofta det händer. Ska fisa alla i ansiktet som gör så!!!

    SvaraRadera