Sidor

tisdag 17 januari 2012

VAD HÄNDER DÅ?

Jo, såhär äre va! Jag tycker själv att min blogg är kisstråkig just nu och när jag tycker något är tråkigt så skiter jag i det. Spottar på det. Bajsar på det. Ja. Antingen skriver jag hundra inlägg och dagen eller inga alls. Jag HATAR detta mellanlandet jag hamnat i.

Men om ni ändå undrar över vad jag har för mig? Jag tränar och äter. Anstränger mig för att inte springa till Ica och köpa tio påsar chips med dipp som jag kan avnjuta i min soffa med tre flaskor vin. Nej så farligt är det inte, men det är klart jag fortfarande drömmer om den där chipspåsen där det står kJ/kcal 0/0 på baksidan på!

Storstädar, tvättar och sover - allt jag inte kommer hinna med sen när skolan börjar. Imorgon ska jag och Daniel till Ikea, på fredag kommer min pärla hit och på lördag ska jag bli fullfullfull för uppsatsens skull. Kärlek! Respekt!

1 kommentar:

  1. men jag gillar ju att läsa din skit!! Du får blogga för min skull! Du kan skriva lite om kläder, vad du tycker är fint, tipsa mig om nån bra produkt eller nåt annat skit :D

    SvaraRadera