Sidor

måndag 16 januari 2012

MÅNDAG






































har för första gången på länge en helt ledig måndag! har umgåtts med min prutt emma och strosat runt i butiker i haga. unnade oss en sopp-lunch trots tomma plånböcker. jag vandrade runt någon timme på myrorna efter och grävde runt bland gamla böcker. gjorde två riktigt dåliga köp. köpte en bok som var så kass så jag övervägde att lämna kvar den på spårvagnen (tisdagarna med morrie) och boken ovan som jag visst redan hade hemma. så himla tankspridd haha.

överväger om jag ska roa mig själv med städning eller matlagning men innan jag lyfter ett finger ska jag se på "matmissbrukarna"! ibland bara vet jag att jag älskar ett program bara av att läsa titeln. som typ "kvinnan med världens största fot" eller "mannen som åt sig till döds". eller varför inte något i stil med "latex styr mitt liv"...

1 kommentar:

  1. haha läste inte du tisdagarna med Morrie på engelskan i gymnasiet? Det gjorde jag iaf och den sög hästballe!!

    SvaraRadera