Sidor

måndag 23 januari 2012

OH NO YOU DIDN'T!

ni vet hur en liten liten grej på morgonen kan förstöra en hel dag?
hur en människa man inte ens känner kan påverka ens humör? det hände mig idag.




















en man i 30-årsåldern står bredvid mig på hållplatsen och väntar på spårvagnen. det är tidigt. vagnen är sen. det är skitkallt. då lägger han en stor fet loska framför mina fötter. bara *schhhuuuaaaaaahhh* och spottade. blev arg och gav honom en riktigt ful blick. då börjar han skratta som ett jävla mongo. vad i helvete?! vem skrattar i det läget liksom? på spårvagnen ramlade han dessutom över mig och trampade mig bajshårt på mina tår. istället för ett "ursäkta" fick jag en blick som sade "stå inte så jävla nära"... WHAT'S UP LIKSOM!

1 kommentar:

  1. usch på honom! Jäkla skitgubbe! Så beter man sig inte!!

    SvaraRadera