Sidor

tisdag 27 december 2011

Linnéstaden



































































kom hem till göteborg igår kväll och gick upp relativt tidigt för att njuta av staden. strålande solsken och åtta plusgrader. skinnjacka och solglasögon. sköna sängen och varma duschen. åh jag är hemma. tog spårvagnen ner till linnéstaden och vandrade runt lite. älskar det. någon gång ska jag bo där. okej, inte så tjusigt som det låter. skulle till lidl där och handla smör men handlade massa saker förutom smör. handlade slemlösande på apotektet. fortfarande förkyld. köpte med mig sushi hem och det smakade gudomligt. nu är jag hemma.

imorgon ska jag inhandla: smör och vin. viktigt! står inte ut med b-uppsatsen utan smöriga mackor och vin. nu ska jag somna i min egna soffa och njuta av några timmars ledighet. löve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar