Sidor

torsdag 22 december 2011

JULMYSER




















ligger hemma i soffan och softar framför tinas jul. har fortfarande ingen julkänsla alls men det gör inte så mycket faktiskt. lillpluttan har precis somnat efter en lång dag med kortspel, utelek och besök hos farmor på äldreboendet. hahaha alltså så jävla ful bild men vem bryr sig.

imorgon ska jag åka med mina systrar och handla massa gött på maxi sen ha uppesittarmys hemma hos pappa. åååh jag myser järnet och tänker inte träffa en enda vän denna julhelg, jag behöver koppla av här. inte haft en familjehelg sedan jag flyttade hemifrån för 1,5 år sedan (eller långt innan dess...) så nu är det dags.

hoppas ni myser och kopplar av ni med, tycker det är det som julen handlar om! ingen julklappshets eller springa på stan - vem vill få familjen att stressa och må dåligt liksom? umgås istället! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar