Sidor

onsdag 23 november 2011

vad jag egentligen tycker om twilight:




















plus:
- första filmen är faktiskt bra.
- alltid grym musik i filmerna.
- fina filmmiljöer.
- cullens pappa är snygg.

minus:
- grymt cheesy handling.
- stundtals dåligt skådespeleri.
- det är vampyrer som glittrar i filmen.. tufft.
- folk blir arga när man skrattar åt filmen på bio.
- fansen är besatta av människorna bakom filmen = hatar sånt.
- nästan allt är förutsägbart = tråkig egenskap för en film!
- det finns två "team" som tävlar om bellas kärlek. oh my god?
- manliga huvudkaraktären är oattraktiv (kom igen, sånt är faktiskt viktigt).
- många har blivit så besatta av filmerna så de faktiskt blir förbannade när jag kritiserar dem. det är läskigt.

slutsats: förstår inte grejen med förutsägbara love-stories. fett ute. lyssnar på musiken på spotify och håller mig utanför denna hysteri. och nej anna, jag vill inte följa med på bio :)

4 kommentarer:

  1. Söt du är :) filmerna är inte så bra faktiskt! Ettan är okej :) men böckerna är grymma tycker jag :) filmmusiken är awesome!! Speciellt i ettan och fyran :) löööööve it!!! :) /A

    SvaraRadera
  2. Alltså. Familjen Cullen är ju så heta så man går sönder. jag vill också vara med där! Classy, kunnig (de har ju haft ett tag på sig att lära sig grejer), respektfulla, snyyyygga, så jävla fin hy, värdiga, stolta, allt som är jag älskar. Varulvarna däremot... ett gäng moppepojkar som tror att de ör så jääävla tuffa. Som luktar blöt hund. Fy fan.

    Men du borde se filmen! De har sex! :D Och Bella är ju så fin! Jag bölade mig igenom deras bröllop och hela bröllopsfesten. Mitt bröllop kommer vara en rip off på deras bröllop TOTALT. to-taaa-lt.

    SvaraRadera
  3. alltså NI FATTAR JU INTE ETT SKIT. ni är besatta av ett fenomen, bara för att alla andra är det! ett FENOMEN SÄGER JAG. ser ni filmerna ur icke-förtrollade, normala ögon ser ni att det faktiskt inte är några bra filmer..

    och särskilt DU älen som kallar dig film-löver?!!!! det är ett SKÄMT

    SvaraRadera