Sidor

onsdag 23 november 2011

14.30






































































pratade med unni en timme inatt och det var fantastiskt. men vilken dag! tillät mig själv att sova sova sova. vaknade med träningsvärken från helvetet (skojar inte!!!) och somnade om. vaknade med huvudvärk och somnade om. vaknade och tänkte på choklad och insåg att "oh my, period-times!" och somnade om igen. gick upp halv tre. åkte och köpte choklad som ska räcka hela veckan (vi får väl se alltså) och slogs av en underskön nyhet när jag kom hem:

"Hej Vänner! Vi är extremt glada att få meddela att vi har påbörjat sessions för album 10. Vi huserar just nu i en studio i södra Frankrike där vi sätter nya grymma låtar för ännu ett magiskt album.Det blir sjukt bra! Puzz & Kram kent".

ååååh herre mamma! jag behöver inte säga någonting mer om den här dagen. förutom att jag hatar blogger.com som får det att se ut som min text har olika typsnitt när det är samma... puzz på er alla!

1 kommentar: