Sidor

tisdag 20 september 2011

TRÖTT
















är så jävla TRÖTT på livet. eller som emma skulle sagt "känner du inte rätt ofta att livet är helt meningslöst?" jo men typ. har pluggat hela dagen verkligen. är trött som fan på det, fastän det är första dagen denna terminen jag pluggar haha. sämst. var på ett besök på en fängelseanstalt för narkotikamissbrukare idag också (SJUKT intressant) och på vägen av från bussen vi tog dit vred jag till hela knät så det bara knakade till. började tjuta och kunde inte stå upp till en början! fick panik eftersom jag skadat det knät hundra gånger innan (som mina vänner kanske vet haha..). känns bättre nu, men nåt i knät sitter fan fel. går inte att vrida på det ordentligt utan att det tar stopp. är svullet och fult också och MITT LIV ÄR SÄMST. uppdaterar som en jävla fitta, och har inte shoppat på hela dagen heller?!?!

JUST DET! en annan superviktig grej som gjorde mig så jävla förbannad idag. frågade två tjejer i parallellklassen om en tändare idag och fick "nej, vi är inte såna" till svar. vad i helvete. såg någon röka och bad honom om tändare och då hör jag de här tjejerna fnysa åt mig och säga "desperat!". VAD I HELVETE? hatar horungar som man inte ens känner som måste hävda sig så fort de får chansen? så jävla onödigt. jävla fittor..

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är fin och du ska väl få röka om du vill! Du skulle fimpat på dem! :D

    Men usch med knät igen. Hoppas det inte var nåt jätteallvarligt och att du inte har ont så länge. Du får se till att shoppa lite extra imorgon <3

    SvaraRadera
  2. BLIR GALEN. stå och fnissa, fnysa framför sina vänner bara för att få hävda sig en sekund.. jag ville inte ha hennes äckliga åsikt/medgivande eller någonting. och att hon ser ner på mig som person för en sån SKITGREJ. hora.

    nej det känns helt okej, men kan inte böja så mycket på det eller springa liksom.. men det gör jag ju ändå inte ;) PUSS!

    SvaraRadera