Sidor

onsdag 21 september 2011

PUSS!
















































har fått så HIMLA mycket komplimanger för mitt hår i skolan idag! sånt gör mig superglad! tack tack tack!! är verkligen nöjd med det själv så nu värmer det extra gott i hjärtat. var ju några dagar sedan jag färgade men har inte varit i skolan sen dess. förutom sköna komplimanger har jag bråkat med sj idag, surat på min chef som åter igen missat timmar på min lön och sen har jag laddat inför linköpingsresan imorgon! eller okej, kom på idag att det är resdags imorgon (för bara några timmar sedan trodde jag ju att det var tisdag). men nu är jag laddad! ska bara städa, packa, diska, fixa allt i kylskåpet så inget blir gammalt, vattna blommor, duscha, med mera... men vad fan ska jag packa?! för en gångs skull har jag så himla mycket fint så jag knappt kan bestämma mig haha. aah vilka problem. tur man är fin i håret i alla fall!

2 kommentarer:

  1. åh jag tyckte det var nåt annorlunda med ditt hår men jag såg inte riktigt på dina bilder..
    Men det ser riktigt fint ut, mycket mörkare! Det passar fin till hösten och vintern :D

    SvaraRadera
  2. ja det är nästan svart! tycker också det är fint på hösten :D ser bra ut när man är så blek med ;)

    SvaraRadera