Sidor

tisdag 27 september 2011

DAGENS






















DAGENS OUTFITTA: (jag älskar hannapee och att hon skriver så) vinröd polo h&m / svart skinnkjol h&m / kängor nilson / halsband nelly. och ja, jag tog en fjortis-bild på skoltoan. och ja, jag går på universitetet. och ja, det ser ut som jag väger 95 kilo. men jag vill blogga om sånt jag själv gillar att läsa om. och jag älskar dagens outfitta...














DAGENS KÄK: världens godaste sallad från världens bästa café con amor i haga/vasa. machengo, feta, kyckling, surdegsbröd, aioli... (no pasta/bulgur needed! men brödet är ett måste..) jag är lika kär som varje gång jag går dit. och jag älskar att läsa om vad folk äter också så jag antar att ni gör det också?! älskar att riva upp kameran på stans minsta fik med..
DAGENS SYSSLA: försöka att delta aktivt på seminariet i skolan (gick bra tycker jag själv) och sitta på möte med jobbet i tre timmar och klaga på allt det finns att klaga på. det gick också rätt bra.

3 kommentarer: