Sidor

tisdag 26 april 2011

uppdrag gå ner tio kilo hej!

fan vilken trist update! vad händer i mitt liv liksom? så himla tråkigt haha. var hemma hela påskhelgen och det var underbart, lägger upp bilder imorgon. vägde mig hemma hos pappa och började gråta dock, blev så besviken på mig själv! hade uppnått en maximal vikt jag lovat mig själv att aldrig komma upp till. så nu tvingas jag köra hela "PÅ MÅNDAG BÖRJAR MITT NYA LIV!!!!"-grejen, fast jag tycker sånt är så fjantigt. måste gå ner tio kilo för att se ut som vanligt igen, blir en lång kamp detta! inget "jag är fet och ful"-tjuteri här inte, men jag har ändå gått upp så mycket så jag inte känner igen min kropp längre. orkar inget längre. måste skärpa till mig. lever på sallad, soppa och frukt nu - tur att jag gillar det! överväger att köpa en våg imorgon men vågar inte, så ångestframkallade. nu ska jag låta min nya hårfärg fästa sig fast i hårrötterna, duscha ur färgen och sova! ni får se bilder imorgon på det med :) på håret alltså. har haft en lång dag (skola, lunch, shopping, hemfärd, hembesök hos ett barn med jobbet, storhandling, matlagning..) så behöver sömn! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar