Sidor

lördag 23 april 2011

jag lever!


























hej!!! hemma i linköping nu, dödstrött. haft två sköna dagar med familjen än så länge, men staden känns aldrig som hemma. saknar göteborg ändå, där jag hör hemma verkligen! men; idag åt jag påsklunch med hela familjen (brorsan från irland var med via skype!) minus farmor. mamma och jag "bantar" ju, så blev verkligen ingen traditionell påsklunch detta år. gillar inte det nåt vidare, så är lugnt! vi åt kyckling, sallad, hembakat bröd, omelett och lite plockmat. (skippade efterrätten med, hurra) efter det så gick jag och madde i solen ner till stan, tog varsin smoothie i parken. fint! hon är bäst! nu sitter jag i soffan, försöker hålla mig vaken. morsan är på midnattsmässa i kyrkan så jag väntar med att sova tills hon kommer hem. känner mig som mamman här nu! anna sover oroligt så ska gosa ner mig hos henne snart. tagit massa bilder på familjen och staden, ni får se när jag kommer hem (om jag får tag på sladd som kan kopplas mellan mobil och dator...) puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar