Sidor

tisdag 12 april 2011

efter tre timmar juridik samt tre timmars kommunikationsmöte, utan mat:

















är ganska sliten! min fina vän emma fyller 21 idag, tänkte fira henne efter mötet på jobbet, men upptäckte att jag har körlektion imorgon! så får skippa krogen för att jag ska köra bil imorgon haha, så jävla tråkig tjej. får spara supandet till helgen! mitt liv är inte så jäkla fartfyllt, så varför bloggar jag ens för er? vill ni veta vad jag gör? ser på pluras kök nu för att johan rheborg är med, tycker han är lite sexig. sa jag förresten att jag födde trillingar inatt? i drömmen alltså. jag var sjukt oengagerad och kaxig, visste inte ens att jag hade tre bebisar i magen istället för en. med tanke på att jag sa "oj, där kom en till! och en till" när bebisarna flög ut ur mig. ja, de flög. allt gick på en kvart och efter mötte jag upp mina vänner och sa att "det där med att det gör ont att föda barn är en jävla myt, kände det inte ens". ska alltid tycka tvärtom mot alla andra, till och med i drömmen liksom! jävla typiskt mig. nejmen, nu har jag faktiskt en inflyttningsfest att planera! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar