Sidor

tisdag 19 april 2011

"Det låter förjävligt när du öppnar käften, vi vill inte ha nån jävla skåning här!"

















precis så skojade min lärare igår, brukar kalla honom för edelweiss, när han pratade om diskriminering vid anställningar haha. att inte anställa någon pga skånsk brytning räknas inte som diskriminering - så sådär kan man helt enkelt säga till någon på en intervju. schysst! lite dålig uppdatering förresten va? vart så jävla gött väder ju!! runt 20 grader och sol både igår och idag! gått runt i bara linne och jeansjacka utan problem. igår hängde jag med malin några timmar på kvällen, tog en sväng till slottsskogen och tittade på djuren som är där. hästar, älgar, knubbsälar och grejer mitt i stan - häftigt! gratis äre ju också, behövs nu! idag hängde jag med emma i åtta timmar, det var chill. vi åt och sov mest, glodde på tv och pratade. älskar att inte behöva göra något, det är väl ett tecken på att man är bra vänner liksom! att man bara kan umgås. nu ska jag laga mat snart igen haha. har kommit igång med träningen lite, men äter fortfarande som en häst. ska jobba på det! puss!

1 kommentar: