Sidor

söndag 17 april 2011

ba-a-a-a-akis, hurra!
































mår ju så jävla gött! hade jätteroligt igår, kanske blev lite mycket men det behövs ibland! festen hos emma vart riktigt lyckad, mycket trevligt folk man kände igen och såntdär. drog hem runt tre, somnade på vagnen men vaknade tack och lov upp precis vid min hållplats, skönt! pratade med nån snubbe på väg från vagnen som hade vart på bahamas i 3 månader. han klagade på att sverige hade så jävla höga skatter och att allt var bättre på bahamas. sa att det var väl för helvete ingen som tvingat honom att åka hit och klaga. det var en svensk kille haha, så ingen rasistgrej, tro mig! hemma försökte jag laga pizza i ugnen, men somnade. kanske syns? vällde ut rök ur ugnen men jag kopplade inte ens då att pizzan var bränd, tänkte att det var nåt fel på ugnen. heh. kaklet ovanför ugnen är brunt, tur att inte skiten brann ner ju! luktar bränt i hela lägenheten fortfarande haha. nu har jag beställt käk för säkerhetens skull, om en minut kommer malin! blir bakishäng igen, hade det med anna och terese tidigare idag! mys! hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar