Sidor

tisdag 29 mars 2011

shoppingförbudet är över så jag firade det med lite shopping.
















köpte en skjorta på myrorna som jag klippte av ärmarna på. oversize men blev rätt snyggt ändå. 45 spänn!















hittade även en vindjacka. lite fjällräven-inspirerad sådär, men snygg och praktisk! 150 spänn på myrorna. riktigt fynd tycker jag!
















sedan nån röd, tunn blus från emmaus. älskar lite större, luftiga ärmar och när det blir sådär smalt och fint runt handleden. blusen är väl lite sjömansinspirerad, fast i rött då. 90 spänn och jag gillar den!
köpte även en herrskjorta i flanell på emmaus och en kritstrecksrandig damskjorta på myrorna. hela kalaset gick väl på runt 500 spänn - fett värt för en jacka, tre skjortor och en blus tycker jag! åt sushi på linné med mallan ballan förut så är fortfarande mätt. men det går nog över snart. känner för pommes och bea ikväll, älskar ungkarlsmat! bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar