Sidor

måndag 28 mars 2011

kanske blir frivårdinspektör ändå..

gud vilken grym och härlig dag det blev! var i skolan 13-16 och hade föreläsning i juridikkursen. jag har hela tiden bävat inför den här kursen, men jag tror att den blir ganska kul (!!!!). vi får väl se, maffig blir den nog i vilket fall. efter föreläsningen var det information om fördjupningskurserna vi ska läsa termin 3, vi ska välja några ämnen själva som vi vill läsa då. tänkte gå kurserna om psykisk ohälsa och en annan om barn & familj men ångrade mig helt! valde en kurs i kriminalitet (man får gå på rättegång, besöka fängelser och grejer!) och en annan om utåtagerande män (en kurs där man bara ser på film och analyserar, grymt!). sen en kurs med inriktning på fysiskt funktionshinder, termin 4. har ju jobbat med utvecklingsstörda ett år så tyckte det passade! så himla skönt att få läsa lite vad man vill i höst. nu ska jag ta ut min chokladtårta ur ugnen, glasera den och brygga lite kaffe! blir nog kaffe/cigg på balkongen i kvällssolen sen chilla dillen. puss!

2 kommentarer:

  1. asså shit bruden du lever verkligen livet haha! ;D
    /emeli

    SvaraRadera
  2. haha antar att du var ironisk! ;) är så jävla wild and crazy, händer ju saker i mitt liv hela tiden!!!!!!

    SvaraRadera