Sidor

måndag 31 januari 2011

vasaru?

















nej ni! vilken jävla bloggtorka jag haft. i lördags började jag jobba tidigt och slutade vid sex. var en bra men slitsam dag, känner i alla fall att jag börjar bygga upp något som liknar en relation med killen jag har mest hand om (jobbar med barn som har autism), så det känns bra! får jobba vidare på det. direkt efter jobbet gick jag hem till emma, hon bor typ 500 meter ifrån så det var ju soft. träffade hennes kompisar från stockholm, åt middag och drack massor vin. sen kom anna och frida med, vi dansade och hade kul! gick dock hem bajstidigt för att jag var så trött, men vem bryr sig liksom. pratade högt om sex och knulla på bussen kom jag på nu, men ja. var bara vuxna där och de har väl sett och hört det mesta så det kunde de gott ta. och på söndagen var jag bakfull så ville inte blogga!
men nurååååå? nutid. måndag. föreläsning 8-10, orkade inte. sämst tid. hemma med kursböckerna istället. måste fan läsa ikapp lite, anteckna något kanske? vi har ju salstenta, hur förbereder man sig inför en sådan? någon som vet? vi har ju typ åtta böcker nu också, hur ska man memorera? ska plugga med bitch-anna på onsdag så det får fan lösa sig. nu väntar jag på att gullemallan ska ringa, hon kom just hem från london! sugen på en fika i stan. vem vill fika nu liksom? komkomkomigen! annars: hej på ett tag! känner mig för övrigt rätt omotiverad på livet fastän allt är så bra: väntar på att något nytt och kreativt ska hända mig så jag kan se fram emot något. som om livet bara ska slå ner som en blixt från klar himmel? jamen inte fan vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar