Sidor

måndag 31 januari 2011

ny diet, nu kör vi'rå?

















mmm ska bara äta äpplen. bara 2 kalorier i varje, fatta vad smal jag kommer bli?!?!??! eller så ska jag börja med barnmat, kissie äter ju det och hon är ju så himla snygg liksom. hennes kropp ser ju helt normal ut! och bebismat på burk som är så gott, tänk mixad kalops? mmm. herregud, skäms för att jag ätit mat för vuxna förut, jag är ju bara nitton liksom?

eh. så jävla trött på all hets. ät nyttigt och träna istället era äckel haha. åt i och för sig ett äpple, en morot, en halv tomat, en halv avokado och lite feta till middag haha, men hade ju inget annat hemma. lite linssoppa med, hade typ fem skedar kvar som jag inte orkade sist. var gött och blev mätt, men efter en timme var man ju hungrig igen? käkade lite ägg och körv så nu är jag nöjd! har väntat bajslänge på att klockan ska bli nio, har fått för mig att det börjar nåt bra på tv då? haha jag har ingen aning ärligt talat. imörrn ska jag banne mig till skolan. och så ska jag till london om två veckor och två dagar. grymt! måste sova på riktigt inatt, så ska lägga mig om några timmar?! panik. puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar