Sidor

onsdag 12 januari 2011

oh my god what a day ?!
















tja tja bloggen!
alltså ahmagaaad, vilken dag det var. åkte till um efter att ha gått runt på stan och shoppat lite chica saker, självklart moderiktigt?! anyways, på um snacka vi lite preventivmedel. har käkat p-piller (neovletta) i 1,5 år och tycker inte de har funkat så bra liksom. å andra sidan har jag aldrig haft några biverkningar heller, men hallå - de måste ju funka?! helt galet. träffa en aaaaasgullig barnmorska som var höggravid, alltså shit vilken bra mamma hon kommer bli tror jag!!!! iaf, vi snackade lite pills då. tänkte byta till några andra pills bara, men känner att jag glömmer de så himla ofta; palla bli tonårsmorsa liksom? omg vad jobbit? bestämde mig för p-plåster iaf, känner ingen som har/har haft det, är inte så vanligt tydligen. men serri, ett plåster man sätter på kroppen som man byter en gång i veckan - soft?! samma verkan och skydd som p-piller, så värt ett försök! tänkte pröva det några månader, sen ev pilla in en liten hormonspiral, om ni ville veta lixx? tycker det är så viktigt att blogga om preventivmedel!!! så ta med er detta: skydda er mot oönskade graviditeter och kom ihåg att ditt p-piller inte skyddar mot hiv och sånt typ!!

4 kommentarer:

  1. hahahahahahahahahahahaahahahahahahaha " vi snackade lite pills då." asså måste med börja blogga om mina pills

    SvaraRadera
  2. amen asså det är viktigt juee?! hahah ja göre!

    SvaraRadera
  3. hahaha älen du måste läsa bloggen där en skriver om sina p-piller...

    SvaraRadera