Sidor

tisdag 11 januari 2011

fullspäckad och händelserik dag!

















vilken härlig tisdag det blev! brukar tycka det är jättejobbigt när jag har mer än en sak att göra på en dag, men idag gick det bra! liten sammanfattning av den långa dagen:
- upp med tuppen, borsta tänderna sjukligt noga och ner till partille centrum för att träffa tandläkaren igen! borrade ett litet hål, världens snällaste sköterska klappade mitt hår hela tiden, gick snabbt och smärtfritt, sen började bedövningen kicka in.
- åkte in till skolan för första terminens slutseminarium. gick bra fastän jag inte läst något innan. tappade känseln i halva ansiktet och rösten försvann när jag pratade pga förkylningen. fick skippa lunch med tjejorna eftersom jag inte kunde äta än, så åkte hem!
- storhandlade, ryggen knakade och ville hem fort för "frukost" efter nio timmar utan någon mat.
- skulle söka jobb idag: när jag kommer in genom dörren ringer de från social resurs och erbjuder mig ett jobb med start på lördag. får höra att det är planeringsmöte på kvällen så erbjuder mig att komma redan då.
- tre timmars möte, bra kollegor och mycket debatt haha. kände mig lite bortkommen, men detta kommer bli grymt! ska få jobba med autistiska barn varannan lördag minst fram till sommaren. har velat göra det i några år nu sådär i smyg, så ska bli askul!
- hem, göra linssoppa, äta choklad, desperate housewives, somna!
- pssst, ny tröja och sådär och mina bröst ser ut som två utbuktande lungor? snyggt.

1 kommentar:

  1. Gu så duktigt :D
    Åh va kul att de äntligen hörde av sig!

    SvaraRadera