Sidor

måndag 22 november 2010

orkar ju inte
































har haft en grym helg, lady gaga var helt obeskrivlig. så himla äkta, jordnära och grym på något sätt. fick en liten egoboost av henne, go gaga! allt var så stressigt när vi kom fram till malmö, jag skulle ju köpa batterier till min kamera men inte ens det hann vi! så älen fick ta kort med sin mobil under konserten, lägger upp någon bild sen såklart!
back to reality nurå. sov hela dagen igår nästan, fick inte sova något i malmö på vandrarhemmet för att nån kille låg och stönade hela (hela!) natten. helt sjukt att betala för en säng i en sovsal om man ska knulla, det fanns ju rum liksom.. suck. men nu är jag vaken och rätt utvilad i alla fall! bara så less på vardagen? plugga, städa, sova, skita, diska, laga mat. känns så jävla tråkigt faktiskt. sjukt dåligt om pengar och jättelite ork till tråkiga vardagssysslor. hatar att laga mat ibland (och det är ändå den roliga hushållsgöran..) och vill bara sova så man slipper gå upp och laga mat typ. haha. ja ni förstår säkert. är så himla sugen på att flytta också. har köat på lägenheter inne i centrum 1,5 år nu (fort tiden gått?!) och hoppas på att få en egen, omöblerad lägenhet inne i stan till sommaren. hur fett vore inte DET?

4 kommentarer:

  1. är fortfarande riktigt avundsjuk på att ni fick se henne live. kan tänka mig att hon var asbra också.

    hoppas att du får erbjudande snart, hur lång tid tar det liksom?

    SvaraRadera
  2. ja alla som inte var där borde vara avis! ;D

    jag har ju lite krav, ska man få en lägenhet i innerstan med en hyra på 4000 och under får man nog resa 45 år tillbaka i tiden.. och det känns lite svårt! men i sommar har jag ju köat två år, kanske räcker för en studentlägenhet! massa fölk som flyttar i typ augusti, hoppas då! då blir det fet inflyttningsfest fo sure!

    SvaraRadera
  3. det förstår jag.
    får hoppas att det räcker då ; )

    SvaraRadera