Sidor

torsdag 18 november 2010

orkar inte meeer


















nej nu får det fan i mig räcka, hatar att välja kläder!
hittade den perfekta kjolen, men den är skitröd och skorna jag måste ha är typ lila så det såg verkligen förjävligt ut haha. kör på arméklänningen som jag typ aldrig haft, vaaarma strumpbyxor, tjocka sköna klackar man inte får ont i fötterna av (viktigt!) lite lösögonfransar och röda läppar. blir lite mer än vanligt, men vi ska ju ut sen så jag vill inte överdriva för mycket haha! sen kör jag nog chinos, transparent spetströja och converse som resekläder, det blir nog bra. orkar inte lägga för mycket energi på sånthär, vi ska säkert ändå dricka så mycket rosé så vi inte ens kommer minnas vilka kläder vi hade på konserten dagen efter ändååå. plus att det är kölsvart på både klubbar, gator och arenor! hörs imorgon innan jag drar till tåget kanske, annars på lördag! då berättar jag AllT om lady gaga-kvällen och malmöbravaderna. känner på mig att det kommer bli en grym helg! ska sova tidigt inatt, PUSSHAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar