Sidor

måndag 1 november 2010

musik musik musik

jävlar i helvete. läste just i svd att krist novoselic och dave grohl ska samarbeta igen, på foo fighters kommande album. de spelade ju i nirvana tillsammans för läääänge sen, grymt! butch vik som producerar med, han som gjorde nevermind? tror foo fighters nya blir en riktig hit alltså..
















förresten är det bara fem dagar kvar till håkan hellström i skandinavium! ska på jobbintervju dagen innan, förhoppningsvis får jag fira ett nytt jobb med en bra konsert! nya skivan har ju fått så jävla bra kritik, så får nog lyssna på den lite alltså!


















och den viktigaste uppdateringen då? om arton dagar ska jag och min bästa snygga häst se lady gaga i malmö. jävlar vad grymt det kommer bli! det roliga med att se lady gaga är att alla är så svinigt avundsjuka, även sådana som knappt vågar erkänna att de gillar henne.. men jo, jag är övertygad om att precis alla gillar henne, i alla fall lite mer än de vågar erkänna! men jag längtar bajsmycket, ska boka hotell på onsdag och peppa inför konserten! det jobbiga är ju vad man ska ha på sig.. är ju the monster ball tour så dresscoden är väl rätt tylig; ha på dig vad fan som helst, hur sjukt det än är, och make it work. haha ungefär!



psst och en liten trist grej: ville så gärna se robyn i göteborg, hon kommer ju till trädgårn den 17/12. hela skiten sålde ju ut på någon timme så det känns rätt kört haha.. tror rebecca & fiona skulle vara förband med, men inte helt hundra.. pissbajs, men jaja. har ju en hel del annat att se fram emot. ska ni på några roliga event i höst?! vad i så fall? puss!

1 kommentar: