Sidor

onsdag 3 november 2010

köpte en trevlig, välfylld påse!

















nejmen fan vad nice va?! köpte den här välfyllda påsen idag för 400 kr. det sved verkligen på kontot, men var verkligen tvuuungen att köpa det. får prioritera det här framför mat just nu.. men så äre! den var riktigt tung att släpa hem men det var bara att släpa på. vill ni veta vad jag fick för kul?

















fyra fula kursböcker. yeah you heard me. ingen fröjd för ögonen alltså! började mina andra kurs på socionom idag, ska handla om ekonomi, välfärd och grejer. känns inte alls som mitt område, men antar att det är slappare än juridikkursen jag måste läsa sen! har lite föreläsningar imorgon, men en körlektion inbokad som jag inte kan missa. så får läsa lite ikväll och chilla imörrn! föreläsningar är nog inte min grej, orkar aldrig lyssna. är väl för rastlös eller trött, eller ovan vid det helt enkelt. anyways; blev sur över böckerna och den nya jobbiga kursen. drog till hjällbo och älen och surade lite med sex & the city 2 och pizza från ica - riktigt gött! vi mailade också om vandrarhem i malmö när vi ska dit snart. hittade sovplats för 150 spänn (pallade inte betala för lakan och skit, vem bryr sig egentligen..) så hoppas på det! nu ska jag ladda ipoden och dammsuga! var tre veckor sen sist och är riktigt äckligt här, så nu jäklar! puss och hej!

3 kommentarer:

  1. hahaha, fnissade skapligt när jag såg andra bilden! :*

    SvaraRadera
  2. hahhaa var fan inget kul :( får fortsätta deppblogga då! ;)

    SvaraRadera