Sidor

onsdag 27 oktober 2010

vad gör vi? nu kör vi!





























ja du hemtentan, nu jävlar!
har känt dig i nästan exakt ett dygn och vi är redan osams du och jag. men vet du? ditt jävla mongo, snart ska jag riva sönder dig. ska skriva den bästa jävla tentan du någonsin sett och sen ska jag elda upp pappret med dina dumma frågor jag tvingats svara på. och sen, och sen ska jag åka hem till linköping och glömma dig, för alltid.

åååh seriöst. det är så svårt att hitta motivation till något man verkligen inte har lust med! ska verkligen verkligen försöka skriva halva tentan ikväll, och resten imorgon. men folk säger att man behöver varenda dag på sig till tentaskrivandet (vi har en vecka på oss) och jag ska försöka få ihop allt på två dagar? det känns nästan omöjligt. men nu ska jag skriva konstant tills kungarna av tylösand börjar, och jag vet att jag kan! brukar typ låtsas som "om du inte skriver en sida under den här timmen kommer du bli avstäng från universitetet!" då blir jag skitledsen och stressad och så skriver jag som satan haha. nu ska jag låtsas att det kommer hända mig på fredag, så jag måste vara klar tills dess. hoppas ni andra har något roligare för er?! och ni borde uppskatta att jag uppdaterar nu, när jag ska bli utkickad från socionomprogrammet och allt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar