Sidor

torsdag 28 oktober 2010

hem till mitt hem!































gud vad tiden går långsamt! vill bara gå och lägga mig NU så det är morgon snart (skulle jag fan kunna göra, men måste skriva tenta..) för då åker jag. ska masa mig upp vid fem och ta tåget strax innan sju på morgonen. efter fyra timmar och lite byten och häng med sj som aldrig funkar är jag förhoppningsvis hemma i linköping! det ska bli så himla roligt, inte träffat min familj på flera månader. känns som alla varit hemma/träffat familjen utan jag, så nu är det dags! imorgon ska jag luncha med lintu på steves, sen ska jag hem och krama om mami, sen förbi jobbet en sväng på lite fika och häng! de har gjort om hela stället och en polare jobbar imorgon så ska hälsa på! sen hem snabbt och sen hämta anna på skolan (höjdpunkten!). på kvällen hoppas jag på trevligt häng och krogen, så blire!

men fasen vad överraskad anna kommer bli. vi har aldrig varit ifrån varandra mer än en vecka innan och den veckan var typ piss haha. pratade men na idag och hon typ "mmm nu har jag köpt massa tårta och kakor till min födelsedag, lite extra mycket så du kommer missa nåt nu när du inte kommer! nu vet du!"
gulligt. jag har ju köpt biobiljetter till en barnfilm på bio till oss två, men bestämde mig för att köpa två likadana armband till oss med. som hon kan ha när hon saknar mig och vice versa. haha sött va?

4 kommentarer:

  1. Du är så gullig! Jag tror Anna kommer bli riktigt glad när du överraskar henne :D

    SvaraRadera
  2. haha det var fan kämpigt för mig att få på mig ett litet armband från barnavdelningen vill jag lova, men det gick till slut! lite svettigt ;) funderar på att filma när jag hämtar upp henne på skolan nästan... hahaha

    SvaraRadera
  3. ååh, jag önskar jag också hade ett småsyskon jag kunde vara värsta superhjälten för! :)

    SvaraRadera
  4. haha du får be päronen skaffa ett till! eller adoptera nån trevlig liten förmåga!

    SvaraRadera