Sidor

onsdag 20 oktober 2010

okej, jag är en missbrukare.


















men jag tror alla är lite missbrukare, ni vet bara inte om det (eller så gör ni det? grymt!). ni kanske inte kan gå en dag utan att se på film, utan att plugga ihjäl skallen, utan att lyssna på musik, utan att träna, utan att äta chips - för då mår ni piss?...ah ni ser - missbrukare.
men ja okej, jag vet att jag äter lite sjukligt mycket morötter. tror jag ätit tretton-fjorton på inte ens en vecka nu och det är ju lite märkligt verkar vissa tycka! men vafan, är väl inte mer konstigt än att äta typ.. fjorton mackor på en vecka? det är ju wätt normalt om jag får säga det själv. men skit i det! har just tränat, sprang några kilometer igen. försöker ju träna runt tre-fyra gånger i veckan och redan tränat två gånger den här veckan så det är la nice. kanske blir slapp i helgen då? vi får väl se! nu ska jag diska (kanske..) och se på min kära tv! finns det nåt goare än att ligga i soffan och zappa runt på tv:n? tror inte det alltså, slår det mesta! vad ska ni göra ikväll era missbrukare?

6 kommentarer:

  1. haha ja! det är väl inte så konstigt.. lite ovanligt kanske :( diskade nyss, nu ska jag inte göra det på hela jävla veckan! :)

    SvaraRadera
  2. jag ska facebookar och äta chips <3

    SvaraRadera
  3. haha gött! facebook är livet!

    SvaraRadera
  4. du övar för att få in en stor penis i munnen ser jag! :O

    SvaraRadera