Sidor

onsdag 20 oktober 2010

grattis carro!


















åh vad bra det känns! känner mig verkligen bättre i huvudet och kroppen efter några hälsosamma veckor. har ingen våg här hemma, men känner absolut att jag gått ner runt två kilo på den här korta tiden. och tycker det är riktigt bra! har inte alls haft något sötsug heller när jag ätit så mycket vitaminer och mineraler och blabla som jag aldrig gör annars. tror inte jag köpt godis på två-tre veckor haha? men idag efter fältstudierna med skolan när jag handlade käk köpte jag en sport lunch! riktigt gött och välförtjänt. nu låter det som jag lever världens striktaste liv.. men nej, ätit det jag vart sugen på helt enkelt och tänker fortsätta så! tänker inte ljuga om att jag vill gå ner i vikt en hel del, men när man växt ur halva sommargarderoben redan börjar man ju undra... men vem bryr sig om det just nu? i'm on fiiiire.

update: kom på att jag åt en mini-daim förra fredagen? hahaha typ ingenting ju, men ah. så jag inte ljuger för någon! förresten fyller min bror 21 idag, grattis! synd att han inte bor i svedala så han kunde få nån snygg present eller så..

4 kommentarer:

  1. haha kommer ihåg i Jönköping när du sa att du ville ha sport lunch men var för full för att komma ihåg det sen när gusten och jag var snälla och köpte en åt dig :P

    SvaraRadera
  2. haha kanske gillar choklad mer på fyllan! ;) men sen kom det sakta tillbaka till mig alltså.. tjatandet om sport lunch på akuten. haha tycker fortfarande synd om er som fick ta hand om mig när jag ville rymma och skit :D fint minne ändå! <3

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. haha jag tyckte lite synd om oss oxå ;P
    men som sagt fina minnen :)

    SvaraRadera