Sidor

tisdag 10 augusti 2010

snorig, upptagen och ledig!


















jösses vilken helg, är helt slut i kroppen!
åkte till göteborg fredag-lördag med min bästa älen.
vi åt god mat, shoppade och jag signade på mitt kontrakt!
söndag-måndag åkte jag till stockholm och åland med pappsen.
köpte parfym och alkohol, fick gött käk - men var grymt trött.
har bussat över 100 mil denna helg och det har satt sina spår.
är genomförkyld idag; dricker te och hostar grönt slem haha..
ser på top model, nya filmer och äter medicin så är nog bra snart!

nästa vecka är det faktiskt dags att flytta hemifrån, till göteborg.
men det är mer än man anar som ska göras innan flytten!
denna vecka måste jag :
- skicka efter alla papper om adressändring
- bli medlem i kommunal för hemförsäkringens skull
- ordna mobilt bredband
- ordna med mina pengar från körskolan här
- skriva in mig på körskolan i partille
- gå till banken och ordna nytt visa-kort för vuxna
- returnera paket och betala räkningar
- ordna pengar till registreringen på universitetet
- sälja det jag inte behöver på blocket
- blogga ikapp allt ni missat! som marknadsköp och bilder från min helg :)
har för övrigt slutat jobba för sommaren nu, både trist och skönt!
men som ni ser har jag lite att stå i ändå..
nu ska jag läsa mina 106 mail i inkorgen, rensa upp lite!

4 kommentarer:

  1. äh, skönt att du bloggar igen! känns bra att det finns nya inlägg när man kollar din sida.
    se till att skaffa ett bra bredband till dig sen, så att du kan uppdatera dig under flytten och början av universitetstiden : D

    jag längtar till nästa helg du : )

    SvaraRadera
  2. klart jag ska! :) kommer alltid vara bättre än dig på att uppdatera ;) hahaha, skärpning!

    vet inte alls vilket som är billigast och bäst alltså ;o pappa får fixa..
    ja! ska bli kul! nu har vi två partyhelger framför oss, se till att fixa lite dricka du med ;) vi har ju liiiite vin kvar! :)

    SvaraRadera
  3. haha vi har typ samma att göra lista, det gillar vi ;)

    SvaraRadera
  4. haha skaffa bankid, söka bostadsbidrag.. har missat typ hundra saker också :( haha men känns skönt att man inte är den enda ;)

    SvaraRadera