Sidor

onsdag 4 augusti 2010


































god eftermiddag!
kom just hem från en utflyktsdag på jobbet, jättekul!
har duschat lite snabbt, sedan bytt om.
ska på skänninge marknad idag, en jättestor marknad med massor kul.
både soligt och molnigt ute = svårt att klä på sig?!!

på marknad vill man ju inte ha en stor väska med jacka och grejer,
och börjar det regna (som det alltid gör) gäller det att ha smarta kläder!
jag kör på jeansshorts (weekday), bikinitop och loose fit-tröja från hm,
min jet set-klocka och mina converse! tror jeansjacka blir smartast till det.
paraply, plånbok och liten väska är självklart med
nu måste jag stressa på mig skorna, för nu är min skjuts här.
har en marknadsbudget på 250 kr, tror ni jag klarar det...?
hör av mig ikväll om hur det gick, och vad jag hittade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar